Hai , saya izzaty anak MJ :) kalau nak follow saya follow laa . Saya tak paksa . Thank you sebab sudi singgah :D

help me, pleaseee!

assalamualaikum ... anneyong ...
penat! stress ! semua ade dkt dlm jiwe aku sekarang ni ..
nak tau kenape aku penat ?ade banyak sebab ..

1)cuak dok pike pasal result yg nak keluar ..orang lain dah sebok dok menakotkan aku ..
2)masalah tempat keje .. aku memerlukan waktu rehat .. keje aku sekarang nie ..13 jam..sabtu and ahad keje .. aku ingat lagi mase sebelom nak start keje .. boss cakap macam ni .."nor,akak punye syarat nak keje senang je ..akak bayar nor sehari 30 hengget .. sabtu or ahad akak bagi cuti .. ye lah mane tau nak pegi kenduri " aku pon anggok aje lah .. tapi sekarang .. bile aku nak mintak cuti hari sabtu or ahad ...dia kene pike dulu .. tak paham betol lah ..sabar je lah aku .. aku keje sini lame pon sebab sini kalau mak aku nak pegi hospital,senang nak tinggalkan hadif kat sini .. tu aku tak kesah .. then akak dengan husband dia pon okey ..
3)personal problem terlamapau banyak .. sampaikan aku dah tak tahu nak settle kan yang mane satu .. orang kate luahkan perasaan tu..aku dah buat bende tu .. tapi still rase berat jugak kepale otak ni ..
4)ade orang asyik nak pinjam duit je .. aku ni bukan gaji beribu .. kalau ade pon .. confirm aku simpan ..aku tak paham lah .. family aku ni along ke.. sampai semua nak pinjam .. aku tahu lah dulu ayah aku famous dengan gelaran 'along' dekat wangsa maju .. haha .. bangge kejap ..
5)kawan .. aku rindu gile nak gelak-gelak macam dulu ..happy go lucky ..tak ade problem .. tapi sekarang semua dah terpisah ..
  *ikhda-hari2 aku hadap muka dia .. sebab kite orang keje kat tesco ..dah habis semua masalah aku dia dengar ..
  *qira-entahlah .. aku pon tak tahu nak cakap ape pasal dia .. dia tengah happy dengan life dia sekarang .. aku malas nak masuk campur ..
  *najwa-wa,sorry tak dapat nak tunaikan janji pegi sunway lagoon ..and kite orang tak cite kan probblem kite orang kat awk .. nor tak nak ganggu awak .. awak tengah happy sekarang ..
  *azie-dia makin busy sekarang .. tengah jadi babysitter kepade anak2 jepun .. habislah kawan aku lepas nie cakap jepun pulak ..
  *akim&asya-dia orang tengah busy kerje .. so,tak nak ganggu ..
  *fiqri syairazi-long time no see him .. rase nye last jumpe before spm kot .. really miss him ..

samapai sini je lah .. nanti aku sambing lagi semnetare "ABANG UNIFI" tu ade lagi ..
tatatititutu ..

No comments:

Post a Comment