Hai , saya izzaty anak MJ :) kalau nak follow saya follow laa . Saya tak paksa . Thank you sebab sudi singgah :D

detik-detik terakhir :(

assalamualaikum .. anneoyoung .. hari ni 20 march 2013 .. then esok,21 march 2013..ape yang bakal terjadi esok .. oh no .. aku tak sanggop .. tu lah .. time jawab exam main-main .. time result nak baru menggelabah .. padan muka kau nor .. haha.. sekarang ape yang boleh aku buat is tawakal,pasrah ,redha,berserah ..  semua ade dlm diri .. time ni lah baru nak insaf lah .. menyesal lah .. semua ade .. time ni baru ingat dose ape yang penah buat kat cikgu ..i say man ..aku rase esok macam nak off telepon je .. malas nak angkat call sape-sape even my parents .. hmm .. aku tak ade perasaan sekarang .. macam lagu najwa latip tu .. kosong..kosong ..haha .. aku nak cuti wsok .. tapi boss aku tak bagi ..dia suro masok pukol 2..aku akan masok lambat juagk ..aku dah mintak cuti tapi koarang tak bagi .. memang aku buat mogok lah esok .. aku nak tutop muka dengan topeng ultraman ..haha .. esok aku datang kerje sebagai ultrawomen bukan nor izzati .. yeah ..okey lah sampai sini je ..i'll be back ..  macam lagu 2pm ..haha ..assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment