Hai , saya izzaty anak MJ :) kalau nak follow saya follow laa . Saya tak paksa . Thank you sebab sudi singgah :D

next day (saturday)

assalamualaikum .. yeah,aku menyambung kembali hari-hari boring ku .. ikhda dah keluar .. habislah .. dengan sape aku nak makan nanti ? ala .. takpe adek-adek dia ade ..aku buli diaorang nanti .. haha ..(tanduk setan atas kepale ).. diaorang ajak aku,tapi... aku malas sebab nak kene pakai duit .. pakai tenaga .. then,aku kene gadai kan cuti aku .. no way .. hujung bulan aku nak pi balik kampung .. so,kene pakai duit ... better aku simpan .. dia boleh lah.. gaji banyak ..aku ni .. tiap kali simpan duit,mesti banyak dugaan yang datang ..tak pelah .. sabar je ..thanks kat abang UNIFI sebab bgi password wifi .. sayang korang .. kalau tak aku mesti sekarang melangut and layan perasaan sambil dengar  lagu hindustan kat kedai pink ... at least aku dapat tgk youtube ..huahua .. mesti diaorang bengang sebab aku main lappy lame sangat ..haha .. biarlah,lappy aku .. hahaha ...dah lah.petang siket aku sambong ..internet free kan ..okey lah.. bye !

No comments:

Post a Comment