Hai , saya izzaty anak MJ :) kalau nak follow saya follow laa . Saya tak paksa . Thank you sebab sudi singgah :D

aku tak perasan pown !

assalamualaikom ...
hye readers ! ade ker ?haha..
pagi tadi aku dengan penuh semangat dan berwawasan kemas bilik and meja study ..
aku susun semua kletas yg nak dibuang ..then ....
aku ter perasan yang aku kumpul semua jadual kelas ..dari awal tahun ..
al-maklum lah ..smk dato ibrahim yaacob mmg rajin menukar jadual waktu ..aku x paham kenape tak boleh stayed up kat satu jadual je ...hei ..korang tengok gambar bawah niey ..aku edit and combined kann jadi satu!

ni lah hobby terbaru aku .. mengumpul jadual ...okayy what ! asyik dengar kumpul stem je ..kali ni aku buat kelainan ..haha ..
okayy lah ..i will continue this night ...
bye ,, assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment