Hai , saya izzaty anak MJ :) kalau nak follow saya follow laa . Saya tak paksa . Thank you sebab sudi singgah :D

i'm back..

monday..
(08.30)..
sampai aje kat pusat koko..aku rase nak nanges ajer..pastu kte org msok dewan..si adib darh jumpe kawan dlu..yg aku niey tercongok sorank-sorank kat kusi..hu..then aku berani kan diri tok tego org..first person yg aku tego is NIK NABILA....
(10.30)
kter org dpt bilik..aku gan nik dpt bilik kemboja..then kte org ader ice breaking kat dlm surau..mcm-mcm kawan aku dapat..name dye org aku x baper nak ingat..yang aku ingat sekarang niey ..
areena,diyanah,izzati(not me),aida,adriana,amirah,alia,wafa(dlm dom org panggel kecik),shafiqah,anis,asmah..ramai lagy larh..
(sory name yg x ader..x bper nak ingat larh..)
(jam 2400)
baru ustaz lepas kan kiter orang..kan ustaz MALIP...saket prot dgr usaz bgy ceramah..then,kter org msok blek..ingat nak tdo..tapy dyer org ajak bekanalan plak memalam bute..ish3...kat pukol 1 baru tdo...

-be continue-

No comments:

Post a Comment