Hai , saya izzaty anak MJ :) kalau nak follow saya follow laa . Saya tak paksa . Thank you sebab sudi singgah :D

tolonglah!!!!

firstly...
assalamualaikom...
aku harap aper yg akan luahkan dkt blog,x akan x ader yg terase..
secondly..
aku nak 'kau' tros terang dgn aku aper masalah 'kau'..
disebabkan 'kau' kawan aku nanges..
disebabkan 'kau' kawan aku rase diri yang bersalah...
disebabkan masalah 'kau' yang x berape nak jelas..hubungan kau dgn aku renggang...
tolong lah...cube 'kau' jujor dengan aku...
walaupon masalah terlalu peribadi..x perlu kau tunjokkan dkt semua org yg 'kau' tu ader mslh...
aku x suke lah..
aku x suke tengok kawan aku menanges..
aku x suke hubungan kite renggang...
aku x suke dendam sesame kawan...
MALU lah..
kite bukan budak-budak..
tolong lah..

No comments:

Post a Comment